پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
26 لوگو با طرح های رنگی فوق العاده زیبا
نوشته شده در دو شنبه 26 مرداد 1394
بازدید : 1210
نویسنده : شیما باستانی

لوگو یکی از عناصر بسیار مهم در شناسایی و هویت بخشی یک کمپانی به شمار می رود. استفاده از رنگ در طراحی لوگو باعث می شود تا نمای آن بسیار جذاب و تاثیر گذار شود. برخی از کمپانی ها علاقمندند که لوگوهای آنها رنگی باشد. هنگام طراحی یک لوگوی رنگی می توانید امکانات بیشماری استفاده کنید. در اینجا مجموعه ای از لوگوهای رنگی زیبا را برای شما گردآوری کرده ایم تا بتوانیم به شما در پیدا کردن ایده های بکر و نو کمک کنیم. شما را به دیدن این کلکسیون با شکوه دعوت می کنیم. 
مجموعه پیش رو شامل لوگوهای رنگی است که با نهایت خلاقیت و ابتکار طراحی شده اند. امیدوارم از دیدن این مجموعه لذت ببرید. منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم. 




30 نمونه طرح الهام بخش لوگوهای خبری
نوشته شده در دو شنبه 26 مرداد 1394
بازدید : 1097
نویسنده : شیما باستانی

اخبار به طرق مختلف و از طریق گروه های مختلف به گوش ما می رسند. همچنین اخبار به بخش های متفاوتی تقسیم شده است به همین دلیل لوگویی که برای این نوع رسانه ها طراحی می شود باید آیتم های زیادی را در بر بگیرد. این لوگوها نه تنها باید نماینده افرادی باشند که در این زمینه فعالیت می کنند، بلکه باید انواع اشکال خبری از جمله اخبار ورزشی، محلی، جهانی، اقتصادی، سیاسی، سرگرمی، هنری و اجتماعی و به عبارت کلی همه نوع خبر را پوشش دهد. لوگوهای طراحی شده برای اخبار می تواند شامل همه این جنبه ها باشد. 
در اینجا سایت پرشین جی اف ایکس 30 نمونه از لوگوی خبری الهام بخش را برای شما گردآوری نموده است. امیدواریم از دیدن این مجموعه زیبا و الهام بخش لذت ببرید و بتوانید ایده های جدیدی در این زمینه کسب کنید. 




30 نمونه از بهترین لوگوهای Monogram یا لوگوی امضا
نوشته شده در دو شنبه 26 مرداد 1394
بازدید : 1285
نویسنده : شیما باستانی

در این پست قصد داریم یک نوع خاص از طراحی لوگو را برای شما به نمایش بگذاریم. این لوگوها با استفاده از امضای حروف نام کمپانی طراحی شده اند. هر چند طراحی لوگوی منوگرام به تازگی رایج شده است، اما این نوع لوگو پیشینه تاریخی دارد. این طراحی ابتدا توسط یونانیان روی سکه ها انجام شد و پیشینه آن به یونان باستان باز می گردد. سپس این نوع طراحی توسط نقاشان (برای مثال Albrect Dürer) و به طور کلی توسط انجمن ها و اتحادیه ها و همچنین اعضای خاندان سلطنتی مورد استفاده قرار می گرفت. به این دلیل که این نوع لوگو همیشه در میان مردم دارای هویت رسمی و تشریفاتی یک شخص و یا گروه بوده است، به طراحی منوگرام ها با دید متفاوتی نگریسته می شود. 

 

 

 

ابتدا باید ببینیم منوگرام چیست. می توان منوگرام را به عنوان یک سمبل یا نشانه در نظر گرفت که با کنار هم قرار دادن و ترکیب چند حرف و شی اصیل و خاص خلق می شود. بسیاری از طراحان از حروف اول نام برای طراحی این لوگو استفاده می کنند که نمونه هایی از این نوع طراحی را در مجموعه زیر مشاهده می کنید. 
مجموعه پیش رو شامل بی بدیل ترین طرح های لوگوی منوگرام است که می توانید منبع الهام بخش با ارزشی برای شما باشد. امیدوارم از دیدن این کلکسیون زیبا لذت ببرید.

 




بازدید : 1221
نویسنده : شیما باستانی




بازدید : 1231
نویسنده : شیما باستانی




بازدید : 1015
نویسنده : شیما باستانی

اگر طراح باشید یا اندکی تیزبین گاها مشاهده نموده اید که برخی از لوگو ها و آرم ها تشابه ظاهری زیادی داشته طوری که انگار طراح از لوگوی قبلی ایده گرفته و برخی اوقات کلا لوگو و آرم توسط طراح نماها!! کپی می شود با این استدلال که این لوگو مربوط به یک شرکت خارجی بوده و  کسی متوجه نمی شود در حالی که از آن جهت که لوگو ها و آرم ها جز جداناشدنی یک موسسه یا شرکت است برای طراحی باید وسواس و خلاقیت به کار برد. البته ایده گرفتن از طرح های دیگران تا زمانی که این کار تبدیل به کپی کاری نشود نه تنها کار بدی نبوده بلکه باعث ایجاد خلاقیت و پیشرفت نیز می گردد.
در تصاویر زیر مجموعه ای از آرم ها و لوگو هایی را مشاهده که به نوعی تعمدا یا تصادفی شبیه یکدیگر بوده که در این بین لوگوی برخی برندهای بزرگ و نامی نیز مشاهده می گردد.