پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
۴۰ لوگوی الهام بخش با موضوع موزیک_بخش نخست
نوشته شده در دو شنبه 26 مرداد 1394
بازدید : 1194
نویسنده : شیما باستانی

در ادامه شاهد ۴۰ لوگوی موزیک خواهید بود که با ایده های جدیدی همراه اند و می توان از هر یک الهام گرفت و آن را در طراحی های خود جای داد. برای مشاهده گالری به ادامه مطلب مراجعه کنید

39-music-logos38-music-logos

37-music-logos40-music-logos




زیباترین لوگوهای شرکت های هواپیمایی جهان
نوشته شده در پنج شنبه 15 مرداد 1394
بازدید : 2122
نویسنده : شیما باستانی


 زیباترین لوگوهای شرکت های هواپیمایی جهان - Popular Airline Logos 

 

لوگوی شرکت های هواپیمایی با توجه به اینکه به نوعی با هویت ملی هر کشوری گره خورده و مانند پرچمی می باشد که بسیار مورد توجه است یکی از مهمترین لوگو هایی است که یک طراح افتخار طراحی آن را به عنوان یک اثر مهم در کارنامه کاری خود داشته، به عنوان نمونه، طراحی آرم شرکت هما در پاییز ۱۳۴۰ بر گرفته از سرستون پرنده‌نمایی در تخت جمشید که سه خصلت متفاوت داشت: سر عقاب، گوش‌های گاو و یال‌های اسب ، توسط آقای ادوارد زهرابیان انجام شد.



پنجاه لوگوی دایره ای شکل با طراحی منحصر به فرد
نوشته شده در پنج شنبه 15 مرداد 1394
بازدید : 4675
نویسنده : شیما باستانی


پنجاه لوگوی دایره ای شکل با طراحی منحصر به فرد - 50 Excellent Circular Logos  

استفاده از اشکال هندسی در طراحی لوگوها به منزله القای مفاهیم مشخصی به مصرف کنندگان است. مثلاً لوگوهای دایره شکل مفاهیمی چون برقراری ارتباط، امنیت، تکامل، تداوم و راحتی را منتقل می کنند یا لوگوهای مثلثی شکل بیشتر بیانگر مفهوم انرژی، قدرت، تعادل، نظم و حتی شاخصه های مذهبی هستند. در این مجموعه که همگی لوگو هایی با طراحی حالت اصلی دایره هستند و پایه ریزی طرح آنان با دایره آغاز شده مفاهیمی خاص را همان طور که گفته می شود القا کرده اند.
در شکل دایره حالت پایدار و دورانی را در روی سطح مشاهده می کنیم. با دیدن دایره به انسان احساس آرامش دست می دهد. دایره با توجه به حرکت نرم و صافی که دارد به عنوان سمبل روح و روان به کار می رود. رنگی که با دایره و خصوصیات آن برابری می کند، رنگ آبی شفاف است. رنگ آبی ایجاد آرامش می کند و مانند دایره عمق و فضای معنوی دارد. آبی، رنگ افق های دور بیننده است و در عین حال خوگرا و گیراست. شکل دایره با حالت دورانی که دارد، با چرخش خود بیننده را به درون و مرکز می کشاند و در رنگ آبی چنین خصوصیت جذابی دیده می شود. سمبل ستاره شناسی خورشید ،دایره با نقطه ای در مرکز آن. دایره با تمام شکل هایی که خصوصیت قوس دار و مدور داشته قرابت دارد. مثل اشکال بیضوی، موجی یا سهمی و نظایر آن، شکل دایره که لاینقطع در حال حرکت است.



لوگوهای سیاه و سفید با طراحی های الهام بخش
نوشته شده در پنج شنبه 15 مرداد 1394
بازدید : 1268
نویسنده : شیما باستانی

 


لوگوهای سیاه و سفید با طراحی های الهام بخش

1. لزوم طراحی اولیه 
هر طراح لوگو حرفه ای در وهله اول کار خود را با کسب اطلاع از نظر و سلیقه مشتری و در مرحله بعد جستجو در اینترنت برای پیدا کردن نمونه های مشابه با سلیقه او آغاز می کند. بعد از تکمیل این مراحل به پله او طراحی یعنی کشیدن طرح اولیه و کلی می رسند. بیشتر طراحان آماتور از کنار این نکته ضروری و مهم بی اعتنا عبور می کنند و در نتیجه در حین انجام و یا پایان کار دچار مشکل می شوند. کشیدن طرح اولیه یعنی با استفاده از یک مداد و کاغذ طرح ها و امکانات موجود را رسم کنیم. در این مرحله از رنگ آمیزی طرح صرف نظر می کنیم. 

2. سیاه و سفید 
به عقیده من یک لوگوی سیاه و سفید مانند انسان زیبایی است که هیچ عمل زیبایی روی آن انجام نشده است. رنگ در هر طراحی عنصر کلیدی به شمار می رود، اما در حقیقت سیاه و سفید نیز رنگ هستند. من فکر می کنم یک لوگوی سیاه و سفید خوب به قدرتمندی و تاثیر گذاری لوگوی رنگی است. یکی از قانون اصلی طراحی لوگو این است که باید در فرمت سیاه و سفید دارای نما و شکل زیبایی باشد، در نتیجه این قانون همیشه در طراحی این نوع لوگو نقش مهمی دارد. یک لوگو باید در رسان های مختلف به خوبی عمل کند. برای مثال ممکن است یک کمپانی لوگوی خود را در روی یک وب سایت، کارت ویزیت، سربرگ و یا روی لباس بکار برد. یک لوگوی رنگی یا لوگوهایی که در آنها از گرادیانت استفاده شده منظره و جلوه خوبی در کارهای چاپی ندارند. با درنظر گرفتن این موضوع، یکی دیگر از محاسن لوگوهای سیاه و سفید بارز و مشخص شد. احتمالا بعد از خواندن مطالب بالا از خود می پرسید چرا با این وجود طراحان لوگو فقط لوگوهای سیاه و سفید طراحی نمی کنند؟ همین طور که مشاهده می کنید رنگ در زندگی امروز نقش موثر و حیاتی در طراحی لوگو دارد. قصد من از گفتن مطالب بالا تنها تاکید بر اهمیت این نوع لوگو است که در برخی موارد از زیبایی و تاثیر گذاری بالایی برخوردار است. 



ایده های شگفت انگیز برای طراحی لوگو
نوشته شده در سه شنبه 13 مرداد 1394
بازدید : 1579
نویسنده : شیما باستانی

مفهوم موجود در لوگو مهمترین عامل برای شکل گیری ایده ی طراحی لوگو می باشد. اگر شما توانستید مفهوم مناسب و درستی برای طرح لوگوی خود انتخاب کنید، مطمئنا قادر خواهید بود به یک طرحی ابتکاری و خلاق دست پیدا کنید.
مفهوم لوگو می تواند از نوع فعالیت کمپانی، از طبیعت، رنگ های اصلی، اهداف کمپانی و ... الهام گرفته شود. همچنین نگاه کردن به لوگوهای طراحی شده ی دیگر نیز می تواند منبع خوبی برای دریافت ایده های جالب باشد.
در زیر مجموعه ای از طرح های منحصر به فرد لوگو را مشاهده می کنید. امیدواریم از دیدن آنها لذت ببرید.


لوگوی Freedom Lovers 


لوگوی Sleepy Eyes Filmworks 

 




لوگوهای الهام بخش زیبا و جذاب
نوشته شده در سه شنبه 13 مرداد 1394
بازدید : 1207
نویسنده : شیما باستانی

این مجموعه گزیده ای از لوگوهای منحصر به فرد و جالب است که از سراسر دنیا جمع آوری شده است. امیدواریم بتوانیم ذهن خلاق شما را به سوی ایده های جدید و نو رهنمود کنیم. 
طراحی لوگو




صفحه قبل 1 ... 8 9 10 11 12 ... 13 صفحه بعد