پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
رنگ لوگوی شرکت شما چه می گوید؟ [اینفوگرافیک]
نوشته شده در دو شنبه 25 بهمن 1395
بازدید : 395
نویسنده : شیما باستانی

شاید فکر کنید لوگو و آرم چیز کوچک و بی اهمیتی است، ولی بهتر است بدانید تحقیقات چیز دیگری می گویند. به عنوان نمونه، اخیرا مطالعاتی در این زمینه انجام شده که  نشان می دهد لوگوهایی که با استفاده از نماد های قدرتمند بصری --چیزی فراتر از نوشته—  نقطه ی قابل توجهی خلق می کنند، جزو بهترین لوگو ها هستند چون تاثیر فوق العاده ای دارند. لوگوی "آرم اند همر" نمونه ی خوبی است از این نوع طراحی لوگو.

طراحی لوگو یا لوگو دیزاین خیلی مهم تر از چیزی است که ابتدا به نظر می رسد. لوگو خیلی بیشتر از یک سبک یا گرافیک است، خیلی بیشتر از چیزی است که نشان می دهد. بحث رنگ هم مطرح است. خیلی از کارفرمایان کسب و کار های کوچک، صرف نظر از اینکه شما یک رنگ مشکی سنگین را انتخاب کنید یا یک نارنجی شاد، ترجیح می دهند رنگ مورد علاقه شان روی لوگو استفاده شود، شاید هم به صورت شهودی و غریزی رنگ مورد نظرشان را انتخاب کنند. اما همان طور که متخصصین می گویند، رنگ هایی که برای لوگوتان انتخاب می کنید، حاوی پیغام هایی از طرف شرکت مورد نظر به مصرف کنندگان هستند. بهترین سایت طراحی پروژه دانشجویی


:: برچسب‌ها: رنگ لوگوی شرکت شما چه می گوید؟ [اینفوگرافیک] ,



طراحی لوگو جدید کالای خواب مرینوس
نوشته شده در چهار شنبه 22 دی 1395
بازدید : 1450
نویسنده : شیما باستانی



نسبت طلایی و لوگوها
نوشته شده در شنبه 20 آذر 1395
بازدید : 845
نویسنده : شیما باستانی

نسبت طلایی و لوگو ها

 

نسبت طلایی چیست؟

 

نسبت طلایی (Golden Ratio) یک عدد خاص در علوم هنر، معماری و طراحی است که از گذشته قابل توجه بوده، در تعریفی ساده این عدد از تقسیم دو خط که یکی از آن‌ها از دیگری بزرگتر باشد به دست می‌آید و آن عدد مساوی 1.618 است. نسبت طلایی را عدد فی (Phi) یا به زبان یونانی (φ) نیز می‌نامند. تعبیر هندسی این نسبت هم به صورت زیر است که در یک پاره خط فرضی نسبت بخش بزرگتر (a) به بخش کوچکتر(b)، برابر با نسبت کل به بخش بزرگتر (a+b)/b))

 نسبت طلایی در طراحی لوگو


:: برچسب‌ها: نسبت طلایی و لوگوها ,



بازدید : 467
نویسنده : شیما باستانی

8-22-2016 5-46-58 PM

بدون سه حرف A، B و O اغلب واژه‌ها ناقص خواهند بود. اما در هفته‌ای که گذشت، بسیاری از شرکت‌های بزرگ، تصمیم گرفتند که در یک اقدام نمادین این حروف را از لوگوی خود حذف کنند!

چرا؟

قضیه به یک کارزار تبلیغاتی برای افزایش آگاهی و تشویق مردم به اهدای خون برمی‌گردد. در طی یک دهه گذشته، در غرب، میزان اهدای خون ۳۰ درصد کاهش پیدا کرده است. از این روز سازمان ملی اهدای خون و پیوند اعضای انگلیس با همکاری با یک آژانس تبلیغاتی لندنی تصمیم گرفت که یک کارزار تبلیغاتی را شروع کند و از شرکت‌های بزرگ بخواهد در هفته ملی اهدای خون -یعنی بین روزهای ۱۶ تا ۲۱ آگوست- از شرکت‌های بزرگ بخواهد این حروف را با هدف اشاره به گروه‌های خونی A، B و O، از لوگوی خود حذف کنند. این کار البته به صورت نمادین و به صورت محدود در شبکه‌های اجتماعی یا در لوگوی نمایش‌داده شده برای برخی از کشورها، صورت گرفت.


:: برچسب‌ها: چرا شرکت‌های بزرگی مانند گوگل و مایکروسافت، موقتا حروف A، B و O را از لوگوی خود برداشتند؟ ,



بازدید : 924
نویسنده : شیما باستانی

انقلاب لوگویی؛ تغییرات لوگو (Logo) در برندهای بزرگ از گذشته تا به امروز

برای مدیریت یک شرکت موفق، یک موسسه‌ی بزرگ و یا هر گروهی در هر تجارتی، نیاز است که سبک مدیریت با تغییرات زمانه سازگار شود. شیوه‌ی تقسیم‌بندی رتبه‌ی کارمندان، روش‌های تبلیغات، نام شرکت‌ها و البته لوگو (Logo)، از مواردی هستند که در دهه‌های مختلف تاریخی دچار تغییرات زیادی شده‌اند.

 لوگو   طراحي آرم

در این مطلب در گجت نیوز برایتان تعداد زیادی از این تغییرات لوگو در برندها‌ی بزرگ و شناخته‌شده را آماده کرده‌ایم. در این تصاویر به‌خوبی قادر خواهید بود که تفاوت سبک‌ها و زبان طراحان لوگوی این کمپانی‌ها را از گذشته تا به امروز مشاهده کنید. طراحان جوانی که در زمینه‌ی دیزاین و طراحی لوگو برای برندهای تجاری فعالیت می‌کنند نیز قادر خواهند بود که با تماشای این تصاویر، روند تغییرات طراحان در کمپانی‌های سطح اول جهان را یاد بگیرند.


:: برچسب‌ها: انقلاب لوگویی؛ تغییرات لوگو در برندهای بزرگ از گذشته تا به امروز ,



طراحی لوگو جدید جشنواره بین المللی فیلم پرواز
نوشته شده در شنبه 25 ارديبهشت 1395
بازدید : 945
نویسنده : شیما باستانی