پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
لوگو جدید
نوشته شده در جمعه 25 دی 1394
بازدید : 1013
نویسنده : شیما باستانی


:: برچسب‌ها: لوگو , لوگو الهام بخش ,



بازدید : 805
نویسنده : شیما باستانی

gadgetnews

قبل از توضیح در مورد نقاشی های جالب هنرمند لهستانی بر روی برگ های درختان لازم است بدانید که در دنیای امروز هنرمندانی در گوشه و کنار این کره خاکی هستند کسانی که با خلاقیت هرچه تمامتر دست به خلق آثار هنری می زنند که بیننده و مخاطبینشان را با ارائه کارهای جدید خود سورپرایز می کنند.

 

 




بازدید : 785
نویسنده : شیما باستانی

galaxy-s6

اجرای فاز نخست برنامه جدید مقابله با قاچاق گوشی تلفن همراه با همکاری ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و دستگاه‌های ذی‌ربط ، چند وقتی است که آغاز شده و عملا گمرک و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی وارد ماجرا شده‌اند. بنا به گفته مسئولان ذی‌ربط، همه بازیگران بازار گوشی تلفن همراه از این برنامه همه‌جانبه سود خواهند برد و بازندگان آن نیز تنها قاچاقچیان خواهند بود. البته قاچاقچیان که سودهای بادآورده و هنگفت از این بازار دارند، قطعا با استفاده از شگردهای مختلف به دنبال شکست خوردن این برنامه خواهند بود.




ساعت هوشمند Gear S2 سامسونگ وارد بازار کشور شد
نوشته شده در چهار شنبه 18 آذر 1394
بازدید : 1352
نویسنده : شیما باستانی

Samsung-Gear-S2

کمپانی سامسونگ یکی از اولین شرکت هایی بود که ساعت های هوشمند خود را روانه بازار کرد.ساعت های هوشمند هم ، مانند بسیاری دیگر از گجت های تازه وارد ، در ابتدای کار با نواقص و کمبود هایی روبرو بودند.اما حالا این گجت های هوشمند به تکامل رسیده و به ابزارهایی خواستنی برای کاربران مبدل شده اند.یکی از بهترین ساعت های هوشمند جدید بازار ، گیر اس ۲ ( Gear S2 ) سامسونگ است که مدتی پیش توسط این کمپانی معرفی گردید.حالا این گجت پوشیدنی راه خود را به بازار کشورمان نیز باز کرده و رسما توسط سامسونگ عرضه شده است.




لوگوهای ایرانی - نشانه های استاد ابراهیم حقیقی
نوشته شده در دو شنبه 26 مرداد 1394
بازدید : 5283
نویسنده : شیما باستانی

در این بخش سعی شده آثار هنرمندان برجسته داخلی در زمینه طراحی لوگو و نشانه را جهت مشاهده و گرفتن ایده برای کاربران گرامی قرار داده تا اندکی با این مقوله از هنر گرافیک آشنا شوند. در ادامه شما شاهده لوگوها و نشانه های طراحی شده توسط استاد ابراهیم حقیقی خواهید بود. 




لوگوهای ایرانی - نشانه های نورالدین زرین کلک
نوشته شده در دو شنبه 26 مرداد 1394
بازدید : 1797
نویسنده : شیما باستانی


در این بخش سعی شده آثار هنرمندان برجسته داخلی در زمینه طراحی لوگو و نشانه را جهت مشاهده و گرفتن ایده برای کاربران گرامی قرار داده تا اندکی با این مقوله از هنر گرافیک آشنا شوند. در ادامه سایت پرشین جی اف ایکس شما کاربران گرامی را به دیدن لوگوها و نشانه های طراحی شده توسط استاد نورالدین زرین کلک دعوت می نماید.