پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
لوگوهای ایرانی - نشانه های محمد حسین حلیمی
نوشته شده در دو شنبه 26 مرداد 1394
بازدید : 5209
نویسنده : شیما باستانی

در این بخش سعی شده آثار هنرمندان برجسته داخلی در زمینه طراحی لوگو و نشانه را جهت مشاهده و گرفتن ایده برای کاربران گرامی قرار داده تا اندکی با این مقوله از هنر گرافیک آشنا شوند. در ادامه شما شاهد لوگوها و نشانه های طراحی شده توسط استاد محمد حسین حلیمی از سایت پرشین جی اف ایکس خواهید بود. 




بازدید : 4833
نویسنده : شیما باستانی




بازدید : 5986
نویسنده : شیما باستانی

اسماء الحسنی و لوگوتایپ های بسم الله از جمله مواردی است که خوشبختانه به دلیل برگزاری فراخوان های متعدد تخصصی و پیگیری های مدام جایگاه ویژه ای یافته است و به همین دلیل طراحان گرافیک تقریباً هر ساله خود را آزمایش می کنند. کتاب هایی نیز حاصل فراخوان های بسم الله و اسماء الحسنی به چاپ رسیده است که مجموعه آثار طراحان شرکت کننده را پوشش می دهد بنابراین، دلیلی بر ارائه مجدد آن ها نبود. در اینجا جنبه های لوگوتایپ بودن بسم الله ها مهم بوده است در حالی که در فراخوان های ارائه شده در این خصوص تصویرسازی نیز با آثار همراه بوده است. 
در این مجموعه شما شاهد قسمت اول از لوگوتایپ های الله و بسم الله و لا اله الا الله  اثر هنرمندان خوب کشورمان خواهید بود.




لوگوهای ایرانی - نشانه های استاد بیژن جناب
نوشته شده در دو شنبه 26 مرداد 1394
بازدید : 4073
نویسنده : شیما باستانی

در این بخش سعی شده آثار هنرمندان برجسته داخلی در زمینه طراحی لوگو و نشانه را جهت مشاهده و گرفتن ایده برای کاربران گرامی قرار داده تا اندکی با این مقوله از هنر گرافیک آشنا شوند. در ادامه سایت پرشین جی اف ایکس شما کاربران گرامی را به دیدن لوگوها و نشانه های طراحی شده توسط استاد بیژن جناب دعوت می نماید. 




49 لوگوی اوریگامی الهام بخش_سری دوم
نوشته شده در دو شنبه 26 مرداد 1394
بازدید : 948
نویسنده : شیما باستانی




49 لوگوی اوریگامی الهام بخش_سری نخست
نوشته شده در دو شنبه 26 مرداد 1394
بازدید : 1008
نویسنده : شیما باستانی


این گفته که همه جا و همه چیز برای خلق اثار هنری الهام بخش است همچنین اینکه هنر تعریف واحدی ندارد و میلیون ها محرک دارد کاملا صحیح است. خلاقیت می تواند به اشکال مختلف به ظهور برسد، گاهی در قالب یک نقاشی، گاهی در قالب یک مجسمه و گاهی در قالب یک لوگوی ابتکاری و منحصر به فرد. طراحان در تلاشند تا لوگوهایی طراحی کننده که در بین لوگوهای دیگر برجسته و منحصر به فرد باشد. امروز چند نمونه لوگوی بسیار خلاقانه را برای شما آماده کرده ایم که با سبک اوریگامی طراحی شده اند. اوریگامی یک هنر ژاپنی است که هنرمند با استفاده از تا زدن کاغذ اشکال زیبایی خلق می کند. شما را به دیدن این مجموعه دعوت می کنم. طراحی لوگو