با 10 لوگوی عجیب و غیرعادی شرکت‌های بزرگ دنیای تکنولوژی آشنا شوید + تصاویر
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 994
نویسنده : شیما باستانی

شاید برای شما نیز جالب باشد که بدانید طراحی اولیه لوگوی برند های متعلق به شرکت های بزرگ دنیا همچون اپل، سونی، آمازون و غیره به چه صورت بوده است. برای آشنایی با این لوگوها با تک شات همراه باشید.

 


اپل

اپل


سادگی یکی از فاکتورهای مهم برای طراحی یک برند محسوب می شود که متاسفانه ما این ویژگی را در این لوگو نمی بینیم. لوگویی که مشاهده می کنید تصویری از اسحاق نیوتن را نشان می دهد که در زیر یک درخت سیب نشسته است. البته این طراحی عمر چندانی نداشت و پس از گذشت یک سال، تغییر کرد.

 

 

سونی

 

سونی

استفاده از یک فونت مناسب می تواند تاثیر چشمگیری در جلب توجه کاربران داشته باشد که سونی در این کار ناموفق بود. این لوگو در سال 1958 به عنوان برند این کمپانی مورد استفاده قرار می گرفت.

 

 

آمازون

 

آمازون

این لوگوی آمازون، رودخانه و یا جاده ای را نشان می دهد که در حرف A انگلیسی جریان و امتداد دارد. این لوگو تا سال 2000 به عنوان لوگوی آمازون شناخته می شد. جالب اینجاست که در این لوگو هیچ رد و نشانه ای از محصول اصلی این شرکت که در آن زمان، کتاب بود، مشاهده نمی شود.

 

 

بست بای (Best buy)

بست بای

این شرکت در سال 1966 و با نام Sound of Music شروع به کار کرد. لوگویی که این کمپانی برای خود در نظر گرفته بود، شباهت زیادی به یک سی‌دی داشت.

 

 

زیراکس (Xerox)

 

زیراکس


زیراکس در ابتدا و در دهه 1950 در زمینه گرافیک فعالیت می کرد و نمی توان هیچ تناسبی را میان حوزه فعالیت و طراحی این لوگو پیدا کرد.

 

 

نینتندو

 

نینتندو

کمپانی نینتندو تقریباً صد سال قبل از آنکه بازی ویدیویی ماریو را تولید و روانه بازار کند، در حوزه محصولات مرتبط با دنیای بازی فعالیت می کرد. این لوگو به سال های بین 1950 تا 1960 بر می گردد.

 

 

لاجیتک (Logitech) 

لاجیتک

بسیاری از لوگوی برندهایی که به آنها اشاره کردیم، به عنوان اولین لوگوی کمپانی‌های بزرگ دنیا، طراحی شده بودند. اما این برند، سومین طراحی لوگوی شرکت لاجیتک است که به وضوح، نشان دهنده غیرعادی بودن طراحی آن است.

 

 

مایکروسافت

مایکروسافت

این لوگو به عنوان برند مایکروسافت بین سال های 1980 تا 1982 شناخته می شد و از آنجایی که جذابیت چندانی برای کاربران نداشت پس از مدت اندکی تغییر کرد.

 

 

ویکی پدیا

 

ویکی پدیا

ویکی پدیا به تازگی جشن تولد 15 سالگی خود را جشن گرفت و در طی این سال‌ها، تغییرات چندانی را در لوگوی اولیه خود ایجاد نکرد. نکته جالب اینجاست که اگرچه این وب‌سایت، میلیون‌ها کاربر را در شکل دهی و ساماندهی اطلاعات در فضای مجازی درگیر کرد، اما از سال 2001 توجه چندانی را معطوف لوگوی خود نکرد.

 

 

دلتا ایرلانز (Delta Airlines)

دلتا

اگرچه این شرکت را نمی توان در جمع کمپانی های فعال در دنیای فناوری جای داد اما لوگویی که این شرکت در طی اولین سال های تاسیس خود یعنی در سال 1928 استفاده می کرد، بی ارتباط به دنیای فناوری نیست.



:: برچسب‌ها: لوگو عجیب ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: